Jag snacksar på

Igår avnjöt jag och Davve en påse OLW's Sourcream & onion med Nacho Cheesedip till. Det smakade bra, jag är dock inget fan till OLW's S&O. Man liksom osar lök och chipsångor två dagar efteråt. På tok för intensivt. Ibland får man chilla lite med smaksättningen, "more is more" är inte alltid rätt på chipsfronten. Speciellt inte när man vill dippa. Dippen däremot, var helt perfekt. Mumma!


Till dessers avnjöts det en kladdkaka med bitar av mörk choklad i. Den värmdes några sekunder i mikron så den blev varm och chokladen smält. Helt underbart. Detta serverades med grädde. Gött! Och inte nog med det! Dagen efter fick jag frukost på sängen (läs: Ett glas vatten och en mandarin) och pasta carbonara till lunch. Han är alltför bra, karln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0