Adios, Skellefteå

Nu har jag packat ihop mina pinaler (vilka var läskigt många fler än när jag kom) och gjort mig redo för att fara neråt landet igen. Mår lite dåligt över att jag gör av med pengar, nu när jag levt på existensminimum sen augusti. Men nu har jag köpt allt jag behöver som jag saknat så nu blir det inget mer "onödigt" konsumerande! (säger vi, jag har typ tio bevakade auktioner på tradera som ska tittas igenom..)

Så om en sisådär två timmar är jag i det dejliga Umeå, där jag ska hänga med min sjukt nicea polare Lotta och sen övernatta hos min galet schyssta polare Zannah. Sen imorgon klockan 16.05 går tåget ner mot det dystra Hälsingland igen. Väl hemma väntar jobbsök på Rusta. K-U-L!!! Hehehehe. Vad gör man inte för lite stålar.

Nu är klockan 13.37 och jag ska packa ihop min dator och göra mig redo för avfärd.
Adios!



Nicea Lotta och jag i Tyskland hösten -09. Awesome resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0