Fredagsmys ultimate

Om några minuter ringer det på min dörr och plingaren heter Jolin, en av mina bästaste, bästaste vänner. Hon är inte bara fantastisk, hon delar också min chipspassion! Så ikväll ska vi göra det ultimata - titta på en film full med hunkar och äta chips och dip.

Kvällen till ära har jag inhandlat ICAs Sourcream and Onion, eftersom de är så milda i smaken och därför passar fint att dippa. Gillar även konstistensen på dom, de är lagom tunna och krispiga! Dippen blev OLW's Nacho Cheese, helt enkelt för att vi var så sugna på ostdip. Kommer bli så fint! Dock så måste jag se till att min smak kommer tillbaka. Så det blir en mini-nässköljning nu för att väcka lukten och smaken till liv igen!

Nu ringer min dörrklocka. YEYYY!!



Jag, Jolin och vår mate Jens i party-mood. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0