Cheeeeeeeeez ringzzzzzzz

Nu har jag anlänt till Umeå och sitter och chillar hos Zannah med hon och hennes kompis Sara. Asniiiice. Tidigare var jag hos Lotta och åt kladdkaka med bär som jag plockat på lösvikt. De bären läckte förövrigt ut och kladdade ner min nya dyra Indiska-klänning med blåbärskladd. Jag grät nästan. Kommer precis från badrummet där jag tillbringat den senaste kvarten med att handtvätta klänningsjäveln med allt från mjölk till sköljmedel. Så nu jäklar måtte den vara ren!

Hos Zannah har jag intagit delikatesserna grillad kyckling, nudlar och äppelpaj utan vaniljsås. Och kvällens chips blev en påse Cheez Ringz, smakar helt okej! Efter en sisådär halv påse blir man dock alldeles öm i gommen och det svider när man äter. Kan bero på att jag trycker upp dom och mosar dom mot gommen. Sliter ut den stackarn, men det är ju så gott.

Nu ska jag ta och spela lite Happy Wheels, kanske världens bästa spel (http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php) medan jag lyssnar på kanske världens bästa låt (hehehehhehehe).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0