Dåligt samvete?

Ibland känner man att det kommer smygande, samvetet, efter att man satt i sig 1500 kalorier i ett nafs. Varför måste man äta HELA påsen, liksom? Men ska man överleva som chipsnarkoman så måste man även motionera en del. Så jag klickade runt mig på youtube för att hitta sätt att bekämpa begynnande fläskrumpa, hängmage och - passande namn - chipstuttar.

Och titta vad jag hittade! Man blir till och med en SEXY(!) chick om man följer hennes program! Kan det bli bättre?! Tror inte det va. Nu kan vi låta det goda samvetet ta över och luta oss tillbaka i sofforna igen. Halleluja!


Kommentarer
Postat av: matilda

haha jag dör!!!! fett bra chipsblogg för övrigt!

2010-10-11 @ 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0