Feast på mitt Visakort

Hej bloggen. Förlåt att jag inte hört av mig på ett tag, men jag har haft fullt upp med att ta hand om min bror och spela Xbox. Har även handlat en massa på Ebay och Tradera och varit nöjd med det. Tills idag.

Jag skulle ut på stan för att göra lite ärenden. Och för att shoppa lite, såklart. Nu när man har pengar, liksom! Hann dock bara gå i tre affärer; ett antikvariat, Röda korset och den sista, förrädiska... Indiska. Efter nästan två timmar därinne hade jag fullkomligt köttat mitt konto. Min enda bortförklaring är att allt var så himla fint och att jag har patetiskt svag självdisciplin. Så nu skäms jag lite. Samtidigt som jag är så lycklig över alla mina fina, nya saker. *host* patetisk *host*



Jag menar åååååh! Titta bara. Jag dör. Så fint. Buhu. Drog.

Nu ska jag sluta sucka och kärleka mig över det där och gå och laga middag till min bror som kommer hem om en timme. Kycklingenchiladas blir det, det är så gott att jag dreglar bara jag tänker på det. Mmmmh. Slänger ut ett recept på det efter middagen. Mumma. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0