Filmkväll med Broder Tuck och kamrater

Ikväll fick min bror bestämma dippen och det blev en jag inte smakat förr, U.S Original från Estrella. Den utlovas ha en mustig smak av tomat och lök, och jag tyckte den var helt okej. Absolut ingen favorit, men dög väldigt bra en trevlig myskväll! Till den hade vi Estrellas "Vickningschips" som ska vara bättre att dippa med. Dock så märkte jag ingen markant skillnad, man fick lite mer dipp på grejerna, dock rätt obetydligt, men de smakade bra, som vanliga lättsaltade, fast räfflade då. Så, kvällens chipsmåltid får en stark 3a av 5!

Dipmix Us originalVickningschips

Till måltiden, som först var pizza o dyl. från Tre kronor, sågs det på Identity, en thriller med några härliga twistar som gjorde den rätt intressant men samtidigt rätt halvdålig. Är väl värd att se ändå. Efter denna lite rakning och några avsnitt av Nile City innan Johan fick välja film. Blev The Other Guys. Några skratt men totalt värdelös film. Fy bubblan. Jag somnade efter ett tag och flydde plågan att se på hela. Skönt.



Tänkte också lägga in en bild från kvällens stora nöje, nämligen rakningen av min käre bror. Jens provade en rad olika varianter innan han bestämde sig för den släta, helrakade looken. Här under kommer dock min favorit, fotograferad av Johan.



Japp, vi kallar honom SnyggEric!


Kommentarer
Postat av: Limpan

Vem är det där? Aldrig sett karln förr?;)

2010-10-23 @ 13:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0