Fit inför flytt -11

Idag känner jag mig mycket piggare än jag gjort på evigheter! Min envisa sjuka börjar duka under och det tänkte jag idag fira med att äta avokado, dricka vatten från Grythyttan och gymma i mitt formidabla källargym. Blir nog en bra dag! Ska bara lösa lite dubbelbokningar inför morgondagen sen är jag fit for fight. Tror jag varje år sagt att "i år ska jag bli fit till våren!" men inte har det hänt, ett enda år. Kärleken till chips, fika och sötsaker har varit större än min längtan efter den perfekta kroppen. Haha. Men vi får väl se hur det vill sig den här vintern, när jag bara har till februari på mig innan jag flyttar från Sverige. Spännande va! 




Chill vid Ohrid Lake i Struga, Makedonien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0