Höstsjukan

Varje år kommer den likt förbannat, den enerverande höstsjukan. Mig har den haft i sina klor sedan tisdags, och jag har under dessa dagar levt ensam i ett litet hus med en fet, röd katt och levt på det enda jag orkat laga - chokladpudding med vaniljkräm och mandelbiskvier. Till det nyponte. Sjukt nyttigt!


 Frukost, lunch och middag... 

Inte så nice kanske. Så igår bestämde jag mig för att få lite riktig mat i mig! Det blev såhär: 

Frukost (07.30): En (1) limpmacka med smör, till detta kamomillte 
Lunch (14.30): Kastar vrålhungrig i mig en 90grammare med dressing och hackad gurka och en tallrik riktigt flottiga strips med dill och pommesfriteskrydda. Saknade något att dippa med!
Middag (17.20): En smal slice kebabpizza och lite godis
Middag 2 (23.00) : Gästade ett födelsedagsparty med afrikanskt tema och åt där en tallrik afrikansk mat jag inte har någon aning om vad det innehöll. Typ kött, grönsaker, såser, matvete och bröd.

Mina matvanor är kanske inte direkt något att skryta om, men så har jag ju inte direkt något att skryta om överhuvudtaget heller. Är ganska nöjd ändå. Tummen upp liksom! Jag och mina vänner är ju fit för bikinisäsongen ändå.


Min fantastiska vän Bea och jag, inför sommaren -10 :) Sakna!!! <3<3<33

 

Kommentarer
Postat av: Bea

Jaa! <3 Det var verkligen underbart att se ut sådär i somras. Men, men.. Man kan väl inte vara snygg jämt antar jag?!

2010-10-13 @ 19:58:06
URL: http://beae.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0