Ljuva höstmorgon

Min morgon började väl helt okej. Fick paket från England, som skulle innehålla en klänning men fick bara en plastbukett med rosor. Kände mig lite blåst och ringde Victoria, som beställt klänningen, och varken hon eller jag var väl särskilt muntra. Så jag mailade och frågade hur de kunde skicka plastblommor istället för den "Fancy dress" som fanns på bild och också utlovades i beskrivningen? Svaret blev att både jag och Victoria läst fel, för egentligen så beskrev de plastblommorna som fanns med på ett hörn i bilden. Såklart. Dumma svenska flicka! Attans alltså, fel av mig. Så nu har stackars Victoria betalat dyra pengar för en bukett plastblommor. Och de accepterar inte återsändelser. Härlig start på dagen...!

Annars då? Jodå, jag är ensam hemma och ska ha en tvätt- och städdag, är det tänkt. Ska bara äta lite och vakna en skvätt. Dagdrömma och planera min framtid. Typ! Chill! Nice! Hej!



Matilda och jag i Bitola, Makedonien. Vårt framtida hem!

Så vackert ställe, Bitola. Åker ni till Makedonien någon gång, besök Bitola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0