Men tjena då

Tjena och välkommen till min impulsblogg.

Dagen började med att jag vaknade efter en soft partynatt, klädde mig, jobbade hela dagen (vilket mest innefattade att ligga i danssalen och spela blodiga onlinespel på min laptop), och sen kom hem, klickade hem en auktion och betalade 40 pix för en asnice klänning. Detta resulterade i att jag fick snilleblixten: JA! Jag startar en ny blogg. Fan vad nice!

Sen gjorde jag det. Och det känns väl liksom bra än så länge. Tog det enda smeknamnet jag någonsin kan minnas att jag haft, och tackar gudarna för att jag inte väger 150 kilo pga den lilla lasten jag har. Eller för den delen ser ut som en krater i ansiktet. Jag är helt enkelt gjord för att äta chips. Så jävla schysst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0