Ooooooooolidligt spännande!

Jag håller nog på att få en hjärtinfarkt av spänning. Mitt Traderaberoende börjar kanske gå liiite överstyr nu. De senaste timmarna har jag suttit inne och följt mina bevakade auktioner som en slav. Jag väntar,väntar, väntar... och när det är typ fem minuter kvar så slänger jag in mina dödande bud!

Låter ju jättetjusigt, slugt och iskallt men sanningen är fulare. Jag som fötts med skitdåligt tålamod sitter verkligen och plågar mig själv innan jag tillåter mig själv att buda. Egentligen vill jag bara buda ashögt på en gång och sitta och ha högsta budet resten av auktionen. Har försökt. Flera gånger. Men den taktiken har aldrig vunnit mig en auktion, tyvärr. Så jag plågar mig själv, för att få det jag vill ha. Kalla mig shopaholic om ni vill, men känslan att vinna en auktion är nästan bättre än känslan av att äta ett perfekt chips. Oemotståndlig. Mmmh...

 

Bara... ett.... bud.... till....!!!!!!!!!!! *AAAARGGHHGGH*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0