Sjuka, snacks och blodiga spel = sant.

Det är det enda som består i min värld nu. Och att äta snacks. Och att spela blodiga spel på mitt Playstation.Något måste man ju få roa sig med! Är det något jag gillar bättre (läs:nästan lika mycket) än chips, så är det just blodiga spel. När man sitter hemma, lite småsur och trökig över att vara hemma sängliggande, så finns det inget bättre än att ta ut sina aggressioner på än att kötta en fiende med machete, sätta ett headshot på ett intet ont anande offer, slå en motståndare medvetslös med grymma ninjamoves... Jag kan fortsätta hela dagen. Det är det bästa lyckopillret som finns när man är sjuk. Lovar. Och balkanmusik! Garanterad humörhöjare.¨


                        +



                           +




                                    =

                              AWESOME! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0