chipsemma har fitat till sig

Igår var jag så duktig att jag inte förstod det själv. Min blivande sambo har ett väldigt bra inflytande på mig! Hon fick mig inte bara att gymma i mitt gym för första gången på flera veckor, utan också att ta en lång utflykt upp på Kråkberget med hund och fika. Idag har jag träningsvärk. Hatar Matilda för det, men kommer tacka henne sen när magrutorna sväller som blåbärssoppa i en micro (exploderar kanske är en mer rätt benämning). Rawrrr!

Vi har också spenderat jättemycket pengar och köpt en systemkamera och en videokamera. Det känns bara så galet nice och idag hänger jag på postlådan för att se om de hunnit komma eller om jag måste vänta och våndas en dag till. Spännandeeeeee!

Jag åt en rätt oväntad smakkombination igår förresten. Expert som jag tror mig vara, dumförklarade jag David när han köpt OLW's Naturchips vårlök och svartpeppar och tänkte dippa dem med OLW's Ranchdip. Hahahah, sa jag, det går ju inte ihop, dummer! Men efter ett tveksamt smakprov så kunde jag konstatera att det inte var så jättefarligt ändå, troligtvis mest tack vare att Ranchdippen är så mild. Så, helt okej men inte så självklar kombo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0