Fatta man ju

Häromdagen satt jag med ett inlägg så länge. Jag skrev och skrev, funderade, knåpade och till slut hade jag en så fin dikt på pränt. Men ack, när min muspekare gled över "spara och publicera" och också blev nedtryckt på detta förrädiska ställe, så försvann hela min vackra poesi ut i intet. Sorgen överväldigade mig och ut stånd att tala gick jag och försatte mig i ett apatiskt tillstånd. Sedan dess har jag ätit runt fyra chipspåsar, några portioner popcorn och en last godis. Och ett paket chokladpudding. Nu känner jag dock att det börjar ljusna och om några dagar kanske jag kommer vara i stånd att återuppta min poesi och delge er den vackra dikt som tog mitt hjärta så starkt.

Med detta sagt vill jag säga godnatt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0