Hopp & Pop på bondgården

.. är min nya arbetskamrat. Det är en schysst barnskiva med nicea moves som alla småknoddar kan göra. Allt jag egentligen behöver göra är att knäppa på musiken och sen i det tysta tjäna massa pengar medan barnen skuttar omkring och springer kycklingspring eller skakar baconet eller dansar kattdisco. Awesome ju! Älskar mitt jobb.


Några kids in action.

Förresten så har jag ju inte hört av mig på ett tag. Ber om ursäkt för det, men jag har haft fullt upp med att vara i Skellefteå, Gefle och hufvudstaden, jobba, titta på Ghost Adventures och diverse skräckfilmer och så äta såklart. Att vara så upptagen har gjort mig nästan lite vansinnig. Wild and crazyyyyyiiiiieeeeääää.

Nåväl. Imorgon ska jag börja jobba okristligt tidigt så därför bör jag nu gå till sängs. Min hund har förresten börjat sova med mig om nätterna. Ibland vaknar jag och undrar hur David blev såhär hårig och fick så lång tunga. Sen dumförklarar jag mig själv och somnar om.

Jag avslutar med en fin bild från den trevliga helgen i Gefle och säger Hej för ikväll. Hej för ikväll!


Kommentarer
Postat av: friteradf

du är den bästa bloggaren i världen

2011-02-07 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0