Night of fatness

Ikväll kommer bli en bra lill-lördag. Lax med rotfrukter till huvudrätt, och sen för att kompensera för den utlämnade förrätten så kör vi på dubbla desserter, hihi! Det blir först vit chokladpannacotta med hallon och ett stänk av citron, sedan min favoritdessert, nämligen chips med dip! Ikväll kör jag på säkra kort och tar ICA's Sourcream & Onion tillsammans med OLW's Hot & Sweet. Gillar Hot & Sweet, den börjar oskyldigt sött med paprika för att sen stinga till sig rejält med chili på sluttampen. Den är spännande, och bra för oss som gillar saker med sting!



Den här bilden kom upp när jag googlade på "ica chips". Eh, liksom? Kommer potatis därifrån slutar jag äta chips, bums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0