Nu är det gott att leva

Idag har det hänt så mycket bra saker att jag är riktigt glad. Faktiskt. Dagen började med att jag sov, länge och väl tills jag vaknade rätt utvilad och glad.
Bamse kom och skuttade upp i min säng och vi gosade. Jag blev gladare.
Jag läste ut en spännande bok och den slutade lyckligt. Blev munter.
Jag gick upp och hade fått en avi från posten. Blev riktigt glad.
Duschade och gjorde djuprengöring av håret och ansiktet för att skämma bort mig lite. Blev nice.
Matilda kom och vi fikade nybakade, varma bullar. Blev varm, mätt och om möjligt, gladare.
Vi åkte och handlade och hämtade ut vårt paket som bestod av en fin systemkamera. Blev lycklig!

Och nu är jag ännu muntrare än det. Davve har nailat körkortet så han ska ta mig på en åktur som avslutas med en fin middagsdate för att fira hans härliga körkort och vår årsdag. Fett niceeeeee.

Nu ska jag göra mig vacker.
Tjolahopp!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0