Att äta en cookie pop

Hej, jag "var på väg till stan" för två timmar sen. Typ. Har inte kommit iväg än. Fastnade med gitarren och en cookiepop, och när jag hämtat min cookiepop från köket kom jag på att jag haft min dator i snart tre månader men inte ens provat min webcam än. Illa! Så jag gjorde ett fint bildspel som jag kallar "Att äta en cookiepop".





Så som ni ser så är det hela uppdelat i väldigt enkla steg! Få syn på klubban, bli sugen på den, smyg dig på den, ät upp den njutningsfullt, inse att den blir mindre för varje tugga, bli ledsen över att den är slut men bli glad när du insåg att du inte åt upp pinnen iallafall. Pinnar är äckligt.

NU ska jag gå till stan! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahahahahaha klockrent xD

2011-03-08 @ 17:12:39
URL: http://boomboomroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0