En vår är här igen!

Nu börjar det liksom kittla av intution i mina näsborrar när jag går ut om dagarna, och det är ett fint tecken på att snön börjar smälta och våren börjar smyga fram! Att jag knappt sett en minusgrad på en vecka får mig att bli glad, glad, glad! Hurra hurra hurra!

Jag firade mina vårkänslor idag med att sova ut efter en vecka med någorlunda för lite sömn (speciellt helgens nästintill obefintliga sovtimmar), och sov i tretton timmar, inte illa pinkat alls. Så nu är jag någorlunda pigg och nice och min hund är kissnödig och leksugen. Jag har också två paket att hämta ut på posten, innehållandes en videokamera och en kameraväska till lille systemis. Dans klockan sex står på schemat och sen kramas med Davve för första gången på en vecka. Kommer dagen bli bra eller bra?


Utanför mitt fönster och en leksugen Bamse.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0