Norrland

Nu är jag uppe i staden to be, Skellefteå. Jag gästar min bror och firar hans födelsedag. Jag har varit superduktig och bakat schwarzwaldtårta, cookie pops och köpt presenter på det! Tjoho, jag blir alltid så duktig när jag kommer hit, vad nu det beror på.

Annars då? Jodå, jag har fått hem min och Matildas systemkamera men eftersom min dator inte har någon skivöppning så kan jag inte installera Canon-skivan och därför inte lägga in några bilder, haha.. Det var ju trist! Så bilduppladdningen här får vänta ett tag tills jag fixat det (lösningen kommer nog bli en extern cd&dvdbrännare för närmare 500, suck.).

Nu ska jag ner på stan och hitta en födelsedagspresent åt min syster som fyller imorgon, sen ska jag hem, städa lite i köket vi grisade ner igår och sen ska Eric bjuda mig på bio, fetingnice!

See ya suckerssssss

PS. På chipsfronten intet nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0