OLW = lökigt

Provade idag att äta OLW's Sourcream & Onion utan några tillbehör, det vill säga dip, popcorn eller annat. Bara plain. Men jag kunde efter några enstaka chirrar att nääe! Det är fortfarande inte nice. Lökstanken i min mun kom osandes ut efter bara några sekunder och försvann inte. Det är bara INTE okej! Nu har jag dock ätit torsk med ungsbakad paprika och efter det så har det lugnat ner sig en aning, dock så känner jag fortfarande en lökpust då och då när jag suckar. Brrrrrr! Skärpning, OLW!



Borde heta Sourcream & Potato Onions istället...

Kommentarer
Postat av: Nina [earthangel.blogg.se]

- det låter mysigt ^^ jag gillar inte chips så mycket men sourcream & onion chips + holiday dip är supergott! :D

2011-03-08 @ 18:46:30
URL: http://earthangel.blogg.se/
Postat av: Natasha Roxy

haha, tasktigt läge! Men vissar klarar av eftersmaken som lurar sig på en.



Ja! Man får aldrig höra hur verkligheten ser ut. Det enda man ser är strippor (och det de gör är inte poledancing utan striptease med hjälp av en stång) aaah..men som du sa, vill man vara fin (och lära sig nya saker) får man lida pin:)

2011-03-08 @ 23:06:31
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Lottis

Lök som är så gott! Alltså Emma, jag kan inte gå in på din blogg utan att bli jättesugen på chips. Det här är inte bra för mig.

2011-03-09 @ 09:05:22
URL: http://charlotteengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0