Sanctum 3D = awesome

Ikväll blev jag bjuden på en riktig fullblodsdate av min snälle bror. 3Dbio och popcorn+läsk stod på menyn, hur nice som helst! Sanctum 3D var film för kvällen och också den var helt, helt, helt AWESOME. Älskar filmer med panik, död och välgjorda effekter. Helt magiskt. Lite typisk filmkärlek på det och jag är på moln. Så kortfattat; Sanctum var ett hallelujah moment. Man kunde ta på paniken, dödsfallen var tragiska och hemska och gav mig en obehaglig klump i magen, effekterna blev riktigt fina i 3D. Precis som det ska vara!

Med det sagt så hoppas jag att också du som läser denna fina recension pallrar dig till biografen och ser denna härligt obehagliga film. Med det sagt önskar vi er godnatt med två fina cambilder som verkligen gör oss rättvisa. 




Puss

Kommentarer
Postat av: Storebror

Fantastisk date syrran. Vi kan!:P

2011-03-04 @ 00:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0